.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری جلسه شورای اداری اوقاف مازندران

 شمال نیوز: معاون توسعه و مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از برگزاری ششمین جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف مازندران خبر داد.

فرشید نوروزی امروز در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، از برگزاری ششمین جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف مازندران خبر داد و گفت: این جلسه در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار می‌شود.

معاون توسعه و مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به زمان برگزاری این جلسه، گفت: ششمین جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران ساعت 9 روز سه شنبه هفته جاری برگزار می گردد.

نوروزی تصریح کرد: در این جلسه تمامی روسای ادارت اوقاف شهرستان های استان مازندران حضور دارند.

وی بیان داشت: در این جلسه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گزارش عملکر 10ماهه این اداره کل را بازگو می‌کند.

معاون توسعه و مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران بیان داشت: در این جلسه روسای ادارت اوقاف شهرستان های استان مازندران به بیان مشکلات و نواقصی‌های موجود در روند اجرایی و مراحل کار ادارات اوقاف استان مازندران می پردازند تا با شناسایی مشکلات نواقصی موجود برطرف شود.

نوروزی مواردی که در دستور کار این جلسه است را ارائه گزارش مکتوب از اجرای طرح مودت و برنامه های هفته وقف، ارائه گزارش مکتوب در خصوص تنظیم و تجدید سند اجاره بر اساس برنامه سال 92، ارائه گزارش مکتوب از وصولی عواید موقوفات، ارائه گزارش مکتوب از رقبات عرصه و اعیان وقف، ارائه گزارش مکتوب از تعیین تکلیف اسناد مردودی و مرجوعی، ارائه گزارش مکتوب از خاتمه کار تکمیل اطلاعات موقوفات منفعتی در سامانه ، ارائه گزارش از اجرای مصوبات کارگروه منابع طبیعی، ارائه گزارش در خصوص اجرای طرح مهر تندرستی و تهیه نقشه های UTM اعلام کرد./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.